Lytinių lūpų plastika

Ar atliekama lytinių lūpų plastika negimdžiusioms merginoms?
Lytinių lūpų plastiką rekomenduojama atlikti jau gimdžiusioms moterims, tačiau, jei lytinių lūpų hipertrofija labai žymi, operacija atliekama ir jaunesniame amžiuje.

Kodėl padidėja mažosios lytinės lūpos?
Mažosios lytinės lūpos gali padidėti dėl mechaninio poveikio (trinties – pernelyg aptemptų drabužių), masturbacijos, gimdymo, limfostazės, lėtinio dermatito, uždegiminių šlapimo takų pakitimų, hormonų. Ši problema dažniau kamuoja vyresnio amžiaus moteris.

Ar reikalinga šiai operacijai nejautra?
Ši operacija, dėl gausios lytinių lūpų inervacijos (jautrumo), dažniausiai atliekama intraveninėje nejautroje, nors, jeigu pacientė pageidauja, operuojama ir vietinėje nejautroje. Įprastai mūsų pacientės renkasi intraveninę nejautrą ne tik dėl fizinio, bet ir dėl psichologinio komforto operacijos metu.

Ar reikalingos papildomos apžiūros ar perrišimai po operacijos?
Įprastai pacientes apžiūrai pasikviečiame po savaitės ir po kelių mėnesių, tačiau perrišimai nėra būtini, nes siuvama tirpiais siūlais.

Kiek laiko turi praeiti nuo operacijos, kad galėčiau vykti į užsienį?
Vykti į užsienį galima po 3 dienų po operacijos.

Kiek laiko po operacijos būtina praleisti klinikos stacionare?
Po lytinių lūpų plastikos, pacientės į namus išleidžiamos po 2-4 val.

Kada matomas galutinis operacijos rezultatas?
Galutinis operacijos rezultatas matomas maždaug po 2 mėnesių.

Ar atliekant lytinių lūpų plastika išduodamas nedarbingumo pažymėjimas? Kada galima grįžti į darbą?
Taip, nedarbingumo pažymėjimas gali būti išduodamas 10 dienų, nors, jei pacientės jaučiasi gerai, į darbą gali grįžti ir po 2-5 dienų.

Kiek laiko negalėsiu kaitintis pirtyje, maudytis baseine?
Pirties ir baseino reikėtų atsisakyti bent mėnesiui.

Kada galėsiu atnaujinti lytinius santykius?
Po lytinių lūpų korekcijos lytinių santykių rekomenduojama atsisakyti 4 – 8 savaites, vibratoriaus nenaudoti taip pat 1-2 mėnesius.

Kokios galimos operacijos komplikacijos?
Galimos komplikacijos: kraujavimas, infekcija, asimetrija, prastas žaizdos gijimas, nepilnas arba per didelis lytinių lūpų iškoregavimas. Tačiau šios komplikacijos retos.

Girdėjau, kad operacija gali būti atliekama keliais būdais. Kokį būdą naudojate Jūs? Kuo jis ypatingas?
Mes naudojame mažąsias lytines lūpas tausojančią operacijos metodiką, kuomet lytinių lūpų perteklius yra šalinamas specialiu būdu išsaugant lytinių lūpų jautrumą, natūralią lytinių lūpų spalvą ir faktūrą.

Ar gali prireikti pakartotinės operacijos?
Viena iš galimų komplikacijų – lytinių lūpų asimetrija, todėl kartais gali prireikti mažos apimties korekcijos.

Ar reikalingas specialus pasiruošimas operacijai?
Ruošiantis operacijai reikalingi kraujo tyrimai, būtina depiliacija. Po operacijos įprastai užtenka vaistų nuo skausmo.

Kokia yra mažųjų lytinių lūpų anatomija?
Mažosios lytinės lūpos yra tarp didžiųjų lytinių lūpų ir makšties. Klitoris yra prieš makštį ir ties juo mažosios lytinės lūpos susijungia. Skirtingo amžiaus moterų mažųjų lytinių lūpų dydis skiriasi ir ne visada jos yra simetriškos. Mažosios lytinės lūpos sudarytos iš kaverninių kūnų, kuriuos dengia oda ir gleivinė, su gausia inervacija.