Didžiųjų lytinių lūpų mažinimas

Lytinių lūpų plastika – tai kosmetinės chirurgijos operacija, skirta sumažinti mažąsias lūpas, didžiąsias lūpas arba klitorių.

Lytinių lūpų plastinės operacijos jau buvo daromos senovės Egipte, kur faraonai tikėjo, kad dievai yra biseksualūs. Šiuolaikinės moterys šias plastines operacijas renkasi ne dėl religinių priežasčių, o norėdamos susigrąžinti jų biologinę funkciją ar estetinį vaizdą, ir tokių pacienčių skaičius nuolat auga.

Nors lytinių lūpų plastines operacijas tradiciškai atlieka ginekologai arba urologai, dėl šios procedūros vis dažniau kreipiamasi į plastikos chirurgus.

Reikia pažymėti, kad žmogaus anatomijoje nėra lengva nubrėžti ribą tarp to, kas yra normalu, o kas nenormalu. Kartais padidėjusios lytinės lūpos nekelia problemų, o moterų genitalijų asimetrija nėra retas reiškinys. Vis dėl to, kai padidėjusios didžiosios lytinės lūpos kelia psichologinį ar fizinį diskomfortą, moterys priima ryžtingą sprendimą kreiptis į plastikos chirurgą.

Dažniausiai pasitaikančios priežastys, dėl kurių padidėja lytinės lūpos, yra vyresnis amžius, nukritęs svoris, įgimtas defektas, gimdymas ar paveldimumas. Lytines lūpas galima sumažinti ir pagerinti jų estetinį vaizdą įvairiais būdais: elipsės-pleišto ekscizija, išilgine pleišto ekscizija, zigzago pjūviu, modifikuota dvigubo pleišto rezekcija („žvaigždinė“ lūpų formos korekcija).

Operacija trunka vieną – pusantros valandos ir paprastai atliekama taikant bendrąją nejautrą. Pjūvio randas paslepiamas įgauboje tarp mažųjų ir didžiųjų lytinių lūpų. Po operacijos pacientės jaučia vidutinį diskomfortą apie dvi savaites. Jį galima sumažinti naudojant priešuždegiminius preparatus ir ledą. Būtina laikytis higienos, kad neprasidėtų infekcija. Pacientės gali grįžti į darbą po 5 dienų, o lytiniai santykiai galimi praėjus 4 – 8 savaitėms. Nepastebėta, kad sumažėtų moters jautrumas ar orgazmo pojūtis.

Komplikacijų pasitaiko labai retai. Galimos komplikacijos: distalinio atvarto nekrozė, hematoma, paviršinė infekcija, odos susitraukimas, vietinis skausmas, skausmingi lytiniai santykiai.

Kadangi pacientės šio tipo konsultacijoms ir operacijoms pageidauja privatumo ir konfidencialumo, mūsų jaukioje ir nedidelėje klinikoje tai galime nesunkiai užtikrinti. Todėl mūsų kliniką šioms operacijoms dažnai renkasi pacientės norėdamos išvengti patiriamo diskomforto didelėse ar valdiškose gydymo įstaigose.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie lyties organų plastikos operacijas galite rasti DUK skiltyje.

Operacijos pavyzdžius rasite mūsų klinikos darbų galerijoje.